21 Kasım 2012 Çarşamba

Öğretmenler Günü Hediye Fikirleri

Aslında ben yeniyıl için hediye fikirleri arıyordum. 
Evet, her önemli gün arifesinde 1 ay önceden kafa yorup sonra da hiç bir şey almamayı becerebilen insanlardanım. Öyle boş boş bakmayı çok severim! 

Yeni yıl hediyesi ararken öğretmenler günü hediyelerine rastladım, ve bir anda anaaa o bu haftaydı di mi diye aydınlanarak hımm baş şimdi öğretmenler gününde ne hediye alsam diye düşünenler vardır diyerek bunları paylaşıyorum. 

Sadece öğrenciler öğretmenlerine alacak değil ya, siz de öğretmen arkadaşlarınıza yapabilirsiniz pekala. 


http://dcwvinc.blogspot.com/2010/05/little-thank-you-is-in-order.html 
Bu şirin kalemlerin içinde çikolata, şeker gibi şeyler varmış. Ne şirin bir hediye:) 

http://eighteen25.blogspot.com/2010/04/box-of-teacher-goodies.html 
Hani şu takı, ıvır zıvır düzenlemek için kullanılan kutular var ya, işte onların içini kırtasiye malzemeleri ile doldurmuşlar, kapağını da çok güzel süslemişler, harika bir öğretmenler günü hediyesi olmuş. 

http://thingsicantsay.com/2012/05/teacher-appreciation-gift-idea-2.html
Böyle şeyler bizim kültürümüzde biraz yadırganabilir; ama karşısınızdaki insanı tanırsınız neticede. Çocuğunuzun öğretmenine olmasa da, çevrenizde yeni öğretmen olmuş kişilere verseniz çok mutlu olurlar bence:)
Termos bardağın içine tek içimlik çeşitli içecekler doldurulmuş, üzerine de çok şirin bir not düşülmüş. 

 http://thingsicantsay.com/2012/05/teacher-appreciation-gift-idea-2.html 
Bu da benzer bir proje, içine boya, kalem gibi kırtasiye ürünleri eklenmiş. 
Bir de yurtdışında öğretmenler günü deyince akla elma figürü geliyormuş, her şeyin üzerinde elma var, hatta direk elma hediye ediyorlar, ilginç:)


Şekil a:) 


Benim favorim bu oldu. 
Büyümeme/gelişmeme katkıda bulunduğunuz için teşekkürler yazılı bir not iliştirilmiş bir çiçek bir öğrenciden alınabilecek en güzel hediye. Veliler aklınızda olsun;) 



Bu da çok hoş. 
Ülkemizde kalemi olmadan okula gelen öğrenciden bol ne var, çiçekler eve gider, kalemler okulda bol bol kullanılır:)
Yine kırtasiye malzemeleri, burdaki olay sunum :) 



Sanırım üzerine tebeşirle yazılabilen kupalardan Türkiye'de var, harika bir hediye olmaz mı? 



14 yorum:

  1. Ne kadar güzeller , cok beğendim bunları;) öğretmenler gunü anısını anlatmak istiyorum ;)) ablam ilk okuldayken sınıfca hediye almışlar hanımefendi beğenmemiş hediyeyi diğer öğrenciler öğretmenine küpe mı ne almış siz bana bunu mu laik gördünüz demişti . Ne sınır olmuştu tüm aileler bazıları da hediye beğenmiyor ;) benim
    Bu bahsettigim taa 15 yıl önce ;) yeterli düşünse bile cok kıymetli oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inanmıyorum ya.. Eee herkes öğretmen olmamalı işte, o kişinin cahilliği her tarafından okunuyor ama ne hikmetse kalkıp öğretmen olabilir, ilginç gerçekten:)

      Sil
    2. Kesinlikle ve hala öğretmenlik yapıyor görüyorum kadını !! Ne denir ki başka ...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Aa aslında dün yayınladığınız keçeden kitap kılıfı da çok güzel hediye olur, şimdi aklıma geldi;)

      Sil
  3. sevgili kayınvalidem ve kayınpederim öğretmen emeklisi :))))

    başka şehirde yaşıyorlar...
    ben çiçek sepeti.com dan çiçek yada çikolata göndermeyi düşünmüştüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel bir alternatif:)
      Bonnyfood'da da güzel ürünler var, bakmanızı tavsiye ederim.

      Sil
  4. Sevgili öğretmenim benim, güzel fikirler sunmuşsun.:)) Bu arada senin hediyelerin bu günle beraber birikti bende :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm, ben bir ara gelip toplayayım onları:)
      Sen yine kayboldun, yoğunsun herhalde..

      Sil
    2. Evet, biran önce toplaman lazım:)
      Benim işler biraz karışık canım ya, görüşünce anlatsam daha iyi olur.

      Sil
  5. Çok güzel ürünler varmış gerçekten. Ben bunlardan kendime bile alırdım...

    Etrafımda öğretmen bir kaç arkadaşım var ancak sanıyorum zaman çok daraldı gidip çarşıdan bişeyler almak lazım artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşenmeyip yapmak, almak lazım da ben anca bakıyorum, iş yapmaya gelince üşeniyorum:)

      Sil
  6. bir öğretmen olarak 3. resimdekileri istiyoruuuuuum :))

    YanıtlaSil

Elini korkak alıştırma, yaz gitsin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...