30 Aralık 2012 Pazar

Çocuklar İçin Eğlenceli Yemek Sunumları

Çocuklara yemek yedirmek bazen büyük bir sorun olabiliyor. 
Böyle eğlenceli tabaklar belki işinizi biraz kolaylaştırabilir:) 

Yumurta sevmeyen çocukların fikirleri değişir mi dersiniz? :)


Bir de böyle bir versiyonu var. 
Hoş çocukların patates kızartması ve sosise hayır diyeceklerini hiç sanmıyorum. 
Arada yumurtayı da yutturmak için güzel bir fikir. 


Bu kahvaltı treni çok şirin değil mi:) 

Ya da bu ev...
Tırtıl da yapabilirsiniz pekala:) 


Yumurtadan kardam adama ne dersiniz? :) 


Uğur böcekli kanepeler sadece çocukların değil büyük küçük herkesin gönlünü fethedecek. 
Renkleri itibariyle yılbaşı sofralarında da düşünülebilir.


Köfte ve makarna sevmeyen çocuk var mıdır bilemiyorum; ama sunumlarınızda farklılık yaratmak isterseniz seçenek çok:)


Ya da spagettileri sosislerin içinden geçirerek haşlayıp bu güzel makarnadan yapabilirsiniz.


Ahtapot sosise ne dersiniz:)


Sosis, makarna, patates bunlar zaten çoğu çocuğun sevdiği şeyler, gelelim çoğu çocuğun pek de bayıla bayıla yemedikleri şeylere... 

Mesela balık.. 
Böyle şirin bir sunum faydalı olurdu herhalde. 

Meyve yemeyenler için de bir şeyler düşündük tabi:) 
 
Bir de artık aşmış olanlar var:)

Tüm fotoğraflar internetten alıntıdır. 


14 yorum:

  1. Ne güzel fikirler.
    O kadar uğraşınca yemeye kıyamaz insan ama:)))
    Mutlu pazarlar ^-^

    YanıtlaSil
  2. Kardan adam ve kedicik ne güzel olmuş öyle. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanın çocuk olası geliyor:)

      Sil
  3. Teacher bizim beslenme çantamız da renkli :)) Velilerimin özenerek yaptıklarını miniklerim afiyetle yiyor.. Renkli sunumlar gerçekten iştah açıyor.
    Bakmak isterseniz adresimiz
    http://www.miniminiyiz.com/search/label/Beslenme%20%C3%87antas%C4%B1

    YanıtlaSil
  4. Sizin okula bayılıyorum zaten ben.
    Beni de oraya alsanıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teacherimiza kapımızda kalbimizde ardına kadar açık. ;)
      Hala burda durduğun hata. :)
      Sevgiler canım..

      Sil
  5. Bunlara bayıldım:)) harika görünüyorlar, blogunuza ayrıca hayran kaldım:) dolu dolu maşallah:) bizde ucundan kıyısından bişeyler yapıyoruz diyoruz:)) takipteyim artık, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoşgeldiniz.
      iyi ki geldiniz de ben de sizin blogunuzdan haberdar oldum.
      Harika bir blogunuz var, takipteyim;)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim biz daha çok yeniyiz 3 ay olmadı bile :) ama blog okudukça nasıl yazılır öğreniyorum.iyi ki vasrınız :)) sevgiler

      Sil
  6. Ayyy süper şeyler,harikasın:)Pc'ye kaydedeceğim hepsini:)Trene bayıldım çok tatlı:)Hepsi çok şeker,hepsi:)

    YanıtlaSil
  7. süper bu yapılanlar ben daha önce de görmüştüm böyle fikirler ve hep diyorum çocugum olursa böyle güzel yemekler yapacağım diye :)

    YanıtlaSil
  8. İlk resme ve üzüm tabağına bayıldım... :))

    YanıtlaSil
  9. hihihi çok eğlenceli çok güzeller..
    tşkler paylaşım için..
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  10. ilk fotograftaki civcivler ve de tavuskuşu favorim oldu :)

    YanıtlaSil

Elini korkak alıştırma, yaz gitsin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...