25 Haziran 2013 Salı

Ele Bulaşan Silikon Nasıl Çıkarılır?



Silikonun bir insanın elinde ne işi var önce onu sormak lazım tabi :) 

Dün gece, klozetin borusu patladı, eşim boru almak için gitti; ama bulamamış. 
Bari silikon ile yırtılan yeri kapatalım diyerek silikon almış.
İlk defa kullanacak olunca başlı başlına bir macera oldu. 

Bu silikon hobi işlerinde kullandığımız sıcak silikonlardan değil, inşaatlarda kullanılan büyük boyutlu beyaz olanlardan. Onun tabancasını ayarla sık derken, silikon kabının altından sızan silikon tabancanın içine aktı.  
Aktığı yerde katılaşırsa tabancayı bir daha kullanmamız mümkün olmayacaktı, peçete ile silelim dedik olmadı; eşim suya tutayım derken, elini de sokmuş içine:) 

Macera orda başladı. Eller bembeyaz oldu, yıka yıka çıkmıyor. 
Ben gülmekten çatlarken çözüm bulmaya çalışıyorum;  baktım elleri yağ içinde, bulaşık deterjanı ile çıkar herhalde dedim; yok o da çıkarmıyor. Süngerle sürt, telle sürt, yok!!

Tüm bunları yaparken bir yandan da ya elinde katılaşırsa, eli zarar görürse diye içim gidiyor, diğer taraftan da gülmekten kırılıyorum. Neyse ki elimizin altında internet denilen bir nimet var. Hemen açtık baktık çözümü var mı diye. Çamaşır deterjanı ile elinizi yıkayın yazıyordu, denedik ve işe yaradı. 

Başınıza gelirse aklınızda olsun.
Ele bulaşan silikon çamaşır deterjanı ile yıkandığında çıkıyor!. 


15 yorum:

  1. İnternet bazı durumlarda gerçekten de çok iyi bir kaynak oluyor insana, akşam akşam iş açılmış başınıza ama Allah başka dert keder vermesin, gelen de böyle olsun.
    Kendine iyi bak canım, öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. Bende annemin evindeki kapı kenarlarına çekmiştim açıklık vardı onları kapamak için ellerime bulaşan silikonu buz yardımıyla çıkarabilmiştim. sakız gibi katılaşınca elimden ovarak çıkarmıştım. ama sizin çözüm önerinizde aklımızda bulunsun. bu silikonları evde kullanıyorum. banyoda lavabonun kenarlarının silikonları zamanla erir yenilenmesi gerekir. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı oldu teşekkürler!

    YanıtlaSil
  4. hahahahha valla şuan annemle aynı şeyleri yaşadık annem de deterjanla sayenizde çıkardı sağolunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü bir durum değil mi, Allah kimseyi uğraştırmasın :)

      Sil
  5. Çok faydalı bilgi sağolun..benimde başıma geldi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmam işi yaramış, sevindim :)
      Biz de aynı durumda kalınca çamaşır deterjanı ilaç gibi gelmişti:)

      Sil
  6. Nasıl sevaba girdiniz anlatamam elim ayağıma dolandı ya :) çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl sevap işlediniz anlatamam elim ayağım birbirine dolandı çok işe yaradı teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, silikondan kurtulmak çok ciddi bir mesele:)

      Sil
  8. Camasir deteryani ne ya bildigimiz matikler mi

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederiz ya biraz önce başımıza geldi bu yazı sayesinde hemen kurtulduk silikondan. :)

    YanıtlaSil
  10. En cok hit alan yazım olduğuna göre herkesin basina geliyor demek ki :)

    YanıtlaSil
  11. efendim cok teşekkür ederim :) sayenizde o iğrenç histen kurtuldum cok sag olun.

    YanıtlaSil

Elini korkak alıştırma, yaz gitsin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...